Eslem_1 12+0 da bırakmış olacağım ,elenetal 1 e geçeceğim onun icinde de folik asit varmis yani folik asit ve baska vitaminler içeren bir multivitamine geçiş yapacağım. Planlı gebelikte benim toplamda 4 ay ben sadece folik asit kullanmış oldum öncesi 1 ay ve kalan 3 ay.