aesma 27 Ağustosda doğumum inş., aşırı heyecan korku var bu hafta nasıl geçicek bilmiyorum, korkuyorum 🙈 sizler ne durumdasınız.. hazırlıklar tamam mı? 😊
ArzuBaysal aesma benimde 28 Ağustos hiç bişey hissedemiyorum nedense uyuştu sanki beynim hayırlısıyla gelsinler
aesma Plntprk Zahideuynk Srclalp ZeynepKeke Çoğu kişinin 28.08.2018 ne güzel bir tarih 😅😍 kaç haftalık oluyordunuz o tarihte ? Ben 39+1 olmuş olacağım inşallah erken sancım veya suyum gelmez bayramda bide🙈
Matpk aesma aynı sekilde 28 ağustosa gün aldık 39+1 olmus oluyoruz ama bugun nisanım geldi o tarihe kalabilecekmiyiz bilmiyorum 🤷🏼♀️
Macerasever47 Bende 30ağustosta spinal sezeryan olacağım kısmetse bndede heyecan ve korku tavan peki sizler kendinizmi istediniz sezeryanı benin gbi 🤔
zeynopd Benimde 30 ağustos kısmetse. İlki sezeryandı. Bi de vajınal varislerim çıktı. O yuzden sezaryan. 27sinde netleştiricez tüm detayları. Heyecan dorukta , artık doğsa da gelse modu var. Herşeyden sıkıldım bunaldım
Ebrupoyraz benimde 27 ağustos çok heyecanlımıyım korkuyormuyum yoksa mutlumuyum bilmiyorum tarifsiz garip bir duygu var
Didemalkanendik Benimde 27 ağustos değişik sanki şakaymış gibi geliyor zamanda geçmiyor aslında 2.ci doğumum ama bilemiyorum Allah hepimizi kurtarsn evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Busra9188 aesma Merak ettim sadece panikten dolayı mı sezeryan istediniz bir de buna doktor bir şey demiyor mu yani ben de çok paniğim ve de normal doğumdan ödüm kopuyor ama acaba doktorum sırf ben istiyorum diye sezeryana alır mı ?
Macerasever47 aesma valla hatamı ettik bilmiyorum canım ama annem 4normal doğum yapmış kızım sakın normal doğurma aklın varsa diyo aslında biraZ annemden etkilendim 🤣