zesma Kızlar selam 8.haftama bugün girdim ara sıra açık kahverengi leke oluyor ama bana çok anormal gelmedi ancak doktor progestan verdi sizce hemen kullanmaya başlamalıyım? Herhangi bir kanama vs.gozukmuyor ults.
bkts zesma mutlaka kullanin, bebege ya da size zarar veren bir ilac degil zaten gebelerin %90ı kullaniyor, benim lekelenmem olmadigi halde keseyi gorur gormez baslatti doktorum
Lesyaca zesma canım benimde öyleydi doktora söylediğimde doktor bir sonraki muaneye kadar cinsel iliski yasak dedi ve progestan fitil olarak kullanmamı söyledi onu kullanır kullanmaz kahverengi lekenmem bitti bence hemen kullanmalısın. Sanada mi fitil olarak kullan dedi?
Karelinannesi zesma doktor verdiyse kullan canım. Kullanmasan da olur diye birşey olsaydı emin ol vermezdi. Doktorlar her zaman az ilaçtan yana hamilelikte. Yani verdiyse kullanman şart.
Lesyaca zesma hap olarak kullanırsan fazla yan etkisi oluyormuş haberin olsun öyle bisey olursa doktoruna danış fitil olarak kullan der belki