Adeka Zaten bu süreç çok hassas ve insan ne yazık ki kötü ihtimalleri aklından çıkaramıyor. O yüzden daha üsluplu, sakin ve aklı selim yaklaşımlı bir doktor süreçte daha yardımcı oluyor. Kendi başıma geleni söyliyeyim 6+2de lekelenme nedeniyle acile gitmek durumunda kaldım ve bana bebeğin kalp atımları oluşmuş ama yavaş, haftaya bir daha kontrol ettirin dedi. Ertesi gün tabii tedirginlikle kendi doktoruma gittim ve bebeğim kalp atımlarının haftası nedeniyle yeni oluştuğu için yavaş olduğunu, bir hafta sonra zaten hızlanacağını söyledi. Kendi doktorumun yaklaşımı beni hem rahatlattı hem de zaten işin doğrusu buymuş. O yüzden değiştirebilirsiniz doktorunuzu bence.