Kızlar yaklaşık 2 gündür hareketlerinde azalma hissediyorum hareket ettiğinde vajinamin en altına kadar iğne batıyı gibi canm acıyı normali acaba bu kadar assagisa hissetmem bide önceden daha çok hareket ederdi korku girdi içine 30 haftalık olduk normalmi bu durumu yaşayan varmı 5 gün önce gittim hastaneye herşey normaldi sadece çok aşırı akıntım var enfeksiyon dedi doktor fitil kullaniyorum ondan olabilirmi