Kubra_2323 istanbulda devlet hastanesinde oldum 7.haftada gelişimi durmuş 11 haftalıktım kürtaj oldum. Anestezi ile uyutuyorlar hiç bir acı ağrı hissetmiyosun sonrasında bekleme odasında uyandım hatırlamıyorum bişey. 15 dk sonra ayağa kalktım giyindim 2 saat müşaade odasında bekliyosun reçete yazılıyo doktor taburcu kağıdı falan bekliyosun yürüyerek çıkıyosun o gün biraz ağrı oluyo adetmişsin gibi. Ertesi gün normal iş güce geri dönebilirsin. 20 gün ilişki yasak diyo doktor. Allah sabır versin canım herşeyin hayırlısını o bilir 🙏