Kızlar çok tuaf duygular içerisndeyim bu 3 gündür bugne kadar mide bulantım pek olmadı hamilelik başında bile ama bu hafta 24 haftalığız bu arada bu hafta okadar midem bulanyor tansyonum düşüyor böyle halsiz hissediyorum her an düşecekmiş gibi birde gece başlayam mide bulantım gün boyu devam ediyor artk hiçbrşey yapsım gelmiyor çok kötü hissediyorum sizde oluyormu normalmi anlamadım😞 ama iyi hissetmiyorum bebegim iyi hareketleri güzel ama ben iyi değilm