Skl78 Selam bayanlar, İdrarımda ve vajinal testimde bakteri çıktı . Doktorum antibiyotik, mantar için hap ve krem verdi . 31+3. Haftamdayım antibiyotik bebeğime zarar verir mi ? Korkuyorum …
ruveyda98 Skl78 ben diş ağrısı için gittiğimde aqumentin vermişti kadın doğum doktorumda kullanabileceiğimi söyledi
Asel2520 Skl78 bende hamileliğimde 2 kutu antibiyotik kullandım çok şükür bir sorun olmadı aksef 500mg kullanmıştım