Ebru1234- Şekerim yüksek çıktığı için diyet ve cihaz önerdi doktor . Cihaz kullananlar hangi marka cihaz olduğunu yazabilir mi uygun fiyatlı düzgün çalışan bir model bakıyorum
Watashiva3454 Ebru1234- ıme-dc en iyisi. 3 cihaz kullandm bi bu işe yarıyor. Çubuğuda her evzanede bulunuo
mervesglm Ben eczaneden aldım ime dc diye bi marka. İçinde 10 iğnesi var yanlız. 125 tlydi. Memnunumda kullanımından.
AyseMehmett Ebru1234- ben 85 liraya almıştım ama dediğim gibi hamileliğimin başındaydı artmış olabilir ben eczaneden aldım. insülin kullandığım için çubukları da raporlu ama onlarda 45 liraydı sanırım netten de bakabilirsiniz
AyseMehmett arzm28 eczaneden 85 liraya almıştım 50 lirada çubuklarına verdim ama alalı 20 hafta oldu değişmiş olabilir
QueenMommy Ebru1234- eczaneden aldım canım markası Optima trendyoldada var ama ben dahileye yazdırdım makineyi çubuklarınıda doktoruma dahilede yazdırman lazım öyle ucuz veriyolar