22+5 hamileyim ilk 4 ay yatarak gebelik geçirdim 15 kilo aldım inanın artık takmıyorum o kadar kafaya taktım ki kendime zehir ettim resmen sonradan farkettim ben bu kiloyu keyfi alamadım anne oluyorum bebeğim olacak ondan kıymetli değil sağlıklı doğsun yeter. Doğumdan sonra hemen süt verimini arttırarak sıkı bir diyetle bu kiloyu veririm diye düşündüm öyle de yapacağım napim bünye kilo almaya o kadar meyilli ki ekmek yemediğim halde şuan kilo alıyorum normal besleniyorum yürüyüşe başladım hala aynı yapacak bişey yok tartıyla küsüz artık 😃😃😃