Pcoslubiranne Arkadaşlar 2. Betam 300 cikti ama.Progestan degerim dusuk cikti.Dusuk tehlikem var.5 gun arayla 5 tane igne yiyecegim.Ilk ignemi yedim bugun.
Abc34 Pcoslubiranne dua et canım yarın 6. Gün oluyor geçikeli. Ya hamile değilsem diye ilk defa bu kadar gecikti. Testlerde de çıkmıyor