Miniportakal Sevimliii göğüs agrı gibi belirtiler de mi yok bende bebek bekliyorum sadece bel kasık agrısı var bende
Sevimliii Bebekimbebekim Yarin randevum var gideceğim ama beta değerime göre geç döllenme olduğunu düşünmüyorum çok mu evhamlıyım bilemedim
berilzumrut511 Sevimliii bende de hiç bi belirti yok ne güzel işte keyfini çıkartalım herkeste olucak diye bişey yok 😍
Sevimliii berilzumrut511 orası öyle tabi haklısın 🥰 ama endişelerim var dış gebelik falan olur diye korkuyorum keseyi yarin görmeye gidicez
Mrvsk1 Bende 6 haftalık hamileliğim goguslerıme dokunamıyırum agrısındsn belim karnım çok agrıyor sadece sağ kasıgıma da bazen agri giriyor