Zuzuu 32+3üm bende 28.haftadan beri oluyo bu sekilde doktorum normal bundan sonra yalanci sancilari yasayacaksin sıklığını takip et pes pese oluyosa dogum sancisi oluyo ama saatte 1 2 kere olup 1 saat sonra tekrar oluyosa o yalanci sanci dedi. Suan daha da can acıtıcı oluyo sağ tarafım taş gibi oluyo karnım yamuk kalıyo doktorum daha nstye hic baglamadi normal dedi 34.haftada randevum var o zaman nstye bağlaniriz dedi