Son beta hcgm yani bugun 600 oldu doktor alttan bakti minnacacik bir kese rahmin guzel bir yerinde yer yapmis kendine dis gebelik ve kimyasal gebelik korkusu bitti simdi ise yavas yukselen betam yuzunden saglikli mi sagliksiz mi gebelik icin korku basladi.. ah bu annelik ne zormus.. pazartesi tekrar cagirdi 