Kelebek95 aynısını yaşadım kafamı kaldıramıyordum ama 36. Haftada yaşadım. Doktorum tansiyonunu ölç yüksek değilse parol iç demişti. Tansiyon yüksek olursa gebelik zehirlenmesi oluyormuş çünkü. Şimdi senin daha 12 haftalık olduğu için bilemedim ama doktora sor bakalım parol iç derse ondan içersin zaten başka ağrı kesici falan alamıyosun