Çok kararsızım Bi karar veremiyorum
Tabi ki benim karar vermem lazım yorumlarda senin tercihin vs gibi şey yazılmasını da çok istemiyorum
Eşimin ailesi sezeryan olmamı istiyor
Eşim de dayanamayacağımı sezeryan olsam daha iyi olacağını diyor
Annem ve ablam da normal doğum vs diyor
Onları dinliyorum o mantıklı geliyor annemleri diyorum onlar mantıklı geliyor
Doktorum şu anlık normal doğum yapabileceğimi söyledi
Ama canı çok tatlı birisiyim
Çok korkuyorum normal doğumdan