Bsra-tasan06 Gebelik için soruyorsan eger ilk gebeligimde devlette gittigim için ordaki kadın uzmanada gidiyordum ve çok memnun kalmıştım çok sakin sevecen bi kadındı. Dogum yapılmıyor diye biliyorum ama.
Kbrra Bsra-tasan06 evet canm gebelik için sordum normalde şehir hastanesinde takipteyim ama orda cinsiyetini öğrenemedim bi türlü onun için gitmeyi düşünüyorum
Bsra-tasan06 Kbrra bende orda ögrenmiştim canım kontrolde devletde takipliyim cinsiyet öğrenemedim demiştim söylemişti☺️ Hem bayada kontrol etmişti saolsun
Bsra-tasan06 Kbrra sevgi türe mekik hala ordamı bilmiyorum ben en son 2 sene önce gitmiştim zaten tek bu doktor vardı
Demirduygu Sevgi türe çok ilgili bir doktor ben 2 kere gittim ama doğumu yok sadece muayene ediyor ultrason bakıyor 2li 3 lü taramalar var mı bilmiyorum ben sadece aylık muayene için gidiyorum muayene ücreti de 80 TL