Sarı akıntısı olup sıkıntı yaşayanlar oldu mu? Doktoruma sorduğumda kahverengi kırmızı olmadığı sürece problem olmaz demişti ama 17. Haftamdayım bu zamana kadar hem sarı akıntı oldu hatta bazen jel kıvamında koyu şekilde de oldu ama bi sorunla karşılaşmadım bu sarı akıntı hamilelikte normal mi ? Hormonlardan dolayı sanırım yoksa ağrım sızım yanmam vs. De yok sadece sarı akıntı var 🤔