Merhaba anneler geçen hafta kontrolüm vardı son adet tarhime göre 35 haftalık hamileyim ama doktorum 37 haftalıkla uyumlu bebek dedi ne demek oluyor bu anlamadm artık ağrılardan duramıyorum 3 kiloyu geçmiş dedi kaburgalarım batıyor ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum çok acayip mide yanmam var artık ağlıyorum biran önce doğsun diye hiçte sancım yok ne zaman doğacak lütfen bana rahatlacı birşeyler söyleyin