Snm67 Merhaba arkadaşlar temmuzda nasıpse dogum fakat oğlumda kış bebeğiydi hıc zorlanmamıstım yazın nasıl kıyafetler alınmalı hastane cıkısı falan kısa kol mu almalıyız üşürmü ınanın cok karısık kafam yardımcı olun lütfen
Ipekkarakus0 Snm67 benimde hazian sonlara doğru kısmetse ben de çok düşünüyorum dehşet sıcak ve Adana dayım yani buranın sıcağı berbat ötesi ne giydirecem hiç bilemiyorum 🤷♀️
LawyerEce Snm67 İlk zamanlar uzun kollu ama ince ürünler tercih edeceğim benim doğumum Temmuz sonu Ağustos başı görünüyor. Müslin örtü kullanacağım evinde sıcaksa çok abartma derim. Ondan sonra body tarzı giydiririm dedim zaten çabuk büyüyecek havalar soğuyacak.
Deletedmom10846 Snm67 oğlum mayısta doğdu doğru düzgün uzun kollu giymedi yeni kaldı hep. temmuzda ikinci olacak uzun kollu giyeceğini düşünmüyorum. Bir iki uzun kollu yeterli diye düşünüyorum. Alt olarak uzun alıp üst kısa kollu daha mantıklı sanki
yasemineymenarin Benim ilk oğlumda kışın doğdu iyiydi ikinci Haziran’da ilk 15 20 gün uzun giydirip daha sonra kısa giydirmeye düşünüyorum