minigiminannesi03 Aşılama olanlar 13 14 15 16 bat olanlar Adet olmayı bekleyenler testinin ne çıktı benim 5estim negatif doktorum kan tahlili istedi olumlu konuştu ama haftaya perşembe günü tam olarak belli olur dedi sizde durumlar ne kizlar
minigiminannesi03 Betulmtn bende gençlikle kist oluşuyor sürekli ve adet olmayınca büyük ihtimal tutunmaya çalışıyor net olarak kan belli olur dedi doktorum folit asit devam etmemi artık doktorum aynı evin adamı gibi ultrasyona falan birlikte bakıyoruz bak orda o var bu diye konuşuyoruz doktor keşke tip okusaydın dedi 🤣🤣🤣
Betulmtn minigiminannesi03 inşallah dedigi gibi olur ama ben geçen ay aşılama da 16. Gün adet oldum. Kist vs yok ben de de.
Sinem_45 Valla benim 19 bugün adet olmadım daha ama testte negatif negatif kan vermedim tabi daha da kesin olurum 😂