Gzmelc Kizlar arabadayim canakkaleye gidiyoruz ve vapur sirasi var arabalar az az hareket ediyor yakinizda wc yok idrarimi tutuyorum mecbur bebegim hareket ettikce altta baski hissediyorumm idrar torbama dogru bisey olmaz dimii 😓
Bugra Gzmelc canım idrarını çok fazla tutman enfeksiyona yol açar doktorlar önermiyor idrarını tutmanı
Elifdilara Gzmelc yapacak bisey yok hala tutabiliyorsan cok gelmemis demekki😂😂 ben bazen kacira kacira gidiyorum tuvalete
muhteriz Ben her sabah neredeyse bu şekilde hisle uyanıyorum. Gece uykum o kadar ağır oluyor ki tuvaletime uyanamıyorum düşünün ve sabah uyandığımda idrar torbama Baskı yapıyor karın ağrım oluyor şimdiye kadar birşey olmadı hamile değilken bile idrar torbası çok sıkışaniliyor endişelenmeyin
Gzmelc Bugra ya biliyorum ama suan mecburum bebegime bi zarari olurmu baski hissediyorum o hareket ettikce