Elanurgvn61 Şükür rabbime ha hareket etti ha edecek ha bir şey oldu ha şu oldu diye diye bizde ikili sayıya düştük. Şuan covit olsakta iyiyiz Allaha şükür. Sizin nasıl gidiyor gebelik kızlar son kaçlardayız💙💙💙💙
Smyrayldrm Elanurgvn61 ınanırmısın ondan snra cok cabuk gecıyo nasıl gectıgınj bılmıyrsun ben suanda son 68 ama sezeryan oldugum ıcın 8 haftam kaldı cok cabuk gecıyo zamn su gbı 😘🤲🙈
Guzucuk25 Elanurgvn61 adet yerini bulsun son 94 bakalım 2.sezeryan benim de heyecan endişe hersey var çok şükür
Ayselosman Elanurgvn61 bizimde bugun itibariyle son 99 heyecan dorukta allah hepimizin yar ve yardimcisi olsun insallah bebeklerimiz saglikli sihatli dogup kucagimiza gelsin aminnnn
Elanurgvn61 Smyrayldrm Yaaaa ciddimisinnn ❤❤❤ Çok heyecanlıyım. Bende yaşım gereği mi ne çok korkuyorum normal doğumdan birde taşikardi var normal istemiyorum bakalım devletteki doktorum la konuşacağım yapmazsa özele gideceğim 😔❤ Sağlıkla alalım kucağımıza inşallah canım
Smyrayldrm Elanurgvn61 aynn cnm valhı benım 2 sı sezeryan oldugum ıcın Buda oyle olacak devlet hastanesindeki doktorum yapacak hayırlısla valh 99 dan snra cpk cabuk gecıyo sadce korkular baslıyo agrılar cok oluyo ben suanda 30 haftalıga gırdım bir agırlıklık geldı heycan basıyo 🤲kac yasındasınx acaba
Smyrayldrm Elanurgvn61 oyy bende ilk oglumu 19 yasında oldum suanda 27 yasındayom oglum arkadasım gbı bıde ılk doguma gıttıgımde 🙈😁😁ebege ben normal dogum yapamam beni sezeryan al demıstm 😁😁sagolsun suyumu patlattı bebekte donmedı sezeryana alındım 😁😁🙈
Elanurgvn61 Smyrayldrm Hadi ya😊 Hayırlısı oymuş demektir canım Rabbım hakkımızda hayırlısını nasip etsin ❤ Bende çok korkuyorum bakalım ne olcak
Smyrayldrm Elanurgvn61 amın cnm benım ınslhh sende saglıkla kucagına alısıns bebegını 🤲😘kendıne ıyı abak