Meryemakyildiz bir kızım var ikinciye hamileyim doktor kıza benziyor dedi ama içimde o kadar tyaf bir hissiyat var ki oglan olucak diyorum bir türlü kız olduguna inanamıyotum ilk kızımda cok hissetmiştim kızımın olucagın o kadar cok sevinmiştim ki kız erkek asla fark etmez ama hisiyat bu bu sefer erkek olucagınj hisediyorum