Mirzaninannesiii Kızlar doğum yapalı 9 gün oldu .sezeryanla doğum yaptım ama kanamam sadece 7 gün sürdü iki gündür hiç kanamam olmuyor. Bu durum beni endiselendirmeye başladı. Sizlerin kaç gün sürdü?
Deniz59 Mirzaninannesiii bazen kesilip gene geliyo benimde oluyodu öyle 2 3 gün gelmiyordu sonra gene gelmeye başlıyordu
Rabiakoksal Mirzaninannesiii ilk iki gün kanamam oldu ondan sonra lekelenmem oldu . Her insnd farklı oluyor 40 gün kanama olucak diye bişey yok ki