Zeyzeyp Nazlimom siz memnun kaldınız mi bilemiyorum ama ben hiç memnun kalmadım benim bebeğime yaramadı çok lastik izi yapıyordu ve her bez değiştirdiğimde kıyafette değiştiriyordum sürekli taşma yapıyordu yani bize yaramadı
Nazlimom Zeyzeyp kullanmadim 2 ay kaldı doğuma geçende post açmıştım en cok bio naturale iyi demislerdi tekrar soruyum dedim
SelmaGl Nazlimom ıslak mendil baby me nin yeni doğanını kullandım ilk bebeğimde memnundum onu aldım yine. Bezde prima kullanmıştım ama şuan aşırı pahalı o yüzden sleepy düşünüyorum