Öncelikle yapman gereken ilk şey doktor değişmek.
Benimde erkek bebeğime 19. Hafta da 2 böbrekte de genişleme var down sendromlu vs diyip sıvı alımına yolladı. Ama ben yaptırmadım ne olursa olsun benim çocuğum aldırmayı düşünmüyordum
Sıvı aldırmak veya bebeği aldırmayı düşünmek yerine doktor değiştirdim ve gebelik süresin de ki en doğru kararı vermiş oldum
Yeni doktorum erkek bebeklerin çoğunda olduğunu, 15 mm geçmediği sürece sorun olmadığını, bebeğimin gayet sağlıklı olduğunu söyledi
Eğer büyümeye devam ederse doğduktan 40 gün sonra sünnet ettir dedi
Sakın doktora takılıp üzülüp kendini yıpratma
Ben çok üzüldüm hıçkırarak kaç saat ağladım ama bu doktorum bana yardımcı oldu
İnternetten videoları izle çok önemli olmadığını anlarsın
Sakın üzülme bebekte etkileniyor
Keyfine bak