___Havva27 Kızlar son zamanlarda çok bulantım oluyordu iştahım yoktu 11 haftaya girdim gireli çok şiddetli geçiyor bnm gibi olan varmi
Meltemkrkmz ___Havva27 ah ah canım 16. Haftaya kadar cektım. Prilam Dr bulantı ılacı kullandım bana mısın demedi. İstersen onu dene bi belki sana faydası olur. Gundu 2 -3 kez kustugum oluyordu 🥴🥴🥴
kendincebirii ___Havva27 benimde 8-10.haftalar çok midem bulanırdı ama öğürürdüm hep 11.haftada başladı özellikle geceleri ne yediysem çıkartıyorum bir an önce şu günler geçse keşke 🥺 doktor bebek hızla büyüdüğü için olabilir dedi
Meltemkrkmz ___Havva27 evet cnm yaaa onu ıcınce daha kotu kusardım.. mecbur cekıcez cnm yaa 16 dan sonra rahatlıyorum ama