Makskala canım hiç korkma, benim 34 te falan sancılarım çıkıyordu nst de, apar topar iğne verdi doktorumuz erken gelecek gibi dedi. Şu an 38+2 olduk sıfır sancı çıkıyor. Yani demem o ki kesin gözüyle bakılan erken doğumda bile işler değişebiliyor. Hiç sıkma canını, kendine dikkat et, dinlen bol bol, uzanma bir yerlere, çömelme aşağıya