Burcu-10 29 haftalık hamileyim bebek aşağı inmiş kafası rahim duvarına dayanmıs şeklinde gördü doktor. Hareket ettikçe sanki altımdan çıkıcak gibi böyle olup erken doğum yapan var mı çok korkuyorum
Busra2013 Burcu-10 yapmadım ama uzan ayaklarını yüksekte tut kalkma bence ıs guc sal yanı 34 kdr gıtse ıyıdır
bilges Burcu-10 benim oğlumda aşağıdaydı hareket ettikçe çıkıcam gibi hissediyordum. masallah 39+2 de sezeryanla doğdu. ama tabi yinede her bünye farklı. dikkat edin yinede saglicakla
Busra2013 Burcu-10 benım 30 da bas asagı dondu ama doktor uzan kalkma rısklı demedı suan 34+3 ama vajınamda cok agrı vardı doktor normal dedı acılma yok dedı sızındr acılma vs yoksa uzanın dınlenın 34 haftaya gelene kdr