cikilob Yarın 38+0 olacağız. Bugün mide bulantısı, aşırı baş ağrısı ve halsizlikle uyandım. Çatı ağrısı var be bebeği çok altta hissediyorum. Ayrıca beyaz akıntı mevcut, kan vs yok. Sizde yaklaştık mı annecikler?
Momquenn cikilob yaklaşmış sin canım bende öyle olmuştum 1 hafta sonra da neredeyse yani 5 dk da bir gelen sancılarım başladı sonrası bebiş geldi 💞 sağlıkla kucağına almak nasip olsun insallahhhhh