Senanur654 canım ben test yaptırdım 6,99 çıkmıştı kadın doğum doktorum var daha önce havuzdan mikrop kaptığım için gitmiştim gebelik düşününce gittim yumurtalarıma bakan doktorumdu ona beta hcg attım bana gri alan dedi 2 gün sonra tekrar kan verdim 105 çıkmıştı bana tebrik ederim hamilesin demişti sonra kese gördük biz 4+3te alttan muane yaptı ( doktoruma çok güvenirim) 6 haftada kalp atışı dinledik sonra doğum paketi aldık hamd olsun iyiyiz 🌸 12 haftada ikili testler yapılıyor çok saçma o döneme kadar folik asit vitamin kullanılıyor bende d vitamini de başlanmıştı 3 aylıkken kendine güzel bi yer bu gitmeni öneririm