Canım yanlış anlama ama bu sene doğan erkek bebeklerin sanirim yarısı Asil diğer yarısı da Karan 😓 Bence klasik isimlerden vazgecmemek lazım. Farklı diye koyulan isimler genelde tam tersi herkeste olan isimlere dönüşüveriyor. Helr ünlü çocuğu isimleri çok riskli bence. Karan patlaması yaşıyoruz. Kızlarda da Alin ve Lina duymaktan gına geldi açıkçası. 😑 Bence klasikler iyidir, tamlama olarak iki isim verip değişik bir tamlama yapabilirsin.