Gulecan valla 12. Haftadan beri böyle kardiyoloji ye gttm kalp anatomim gayet normal herşey dedi gebelikten oluyor dedi efor yapma dınlen bol suu içç dedi böyleee bazen olmuyo bazen oluyo alıştık artık oldugunh hıssedınce hemen uzanıyorum yarım saate geçıyo ve şuan 26 haftalık ikizlere gebeyim :)