Kızlar merhaba bebeğim için herhangi bir markanın losyonunu veya yağını kullanmak istemiyorum çoğu doktorda önermiyor yenidoğan bebeğine soğuk sıkım zeytinyağ,badem yağı Hindistan cevizi yağlarından herhangi birini kullanıp memnun kalan var mı araştırdım doktor önerisiyle badem zeytinyağı kullanan var ama çok bilgi edinemedim bu platformda kullananlar var ise cevap verirseniz çok sevinirim 😊