Kızlar 3 buçuk aylık hamileyim şuan
Daha 5 haftalıkken kesenin etrafında kanama var diye 3 gün hastanede yatmıştım o zamandan beri pregostan kullanıyorum geçen ay durduk yere çok kanamam oldu acile gittim bebekte birşey yok kesede kanama da yok dedi 1 hafta önce yine kanama oldu gittim yine aynısını dedi şimdi az önce yine kanamam oldu
Bu sebepsiz kanama niye acaba