Gltsrmys Merhaba arkadaşlar. Gecen hafta randevum vardı 31+5 ken 2240 gr olan bebeğim bugünkü kontrolde 33+0 da 2115 Cıktı. Doktor cihazdan kaynaklı dedi ama aynı cihazla ölçüm yapıldı.boyle bi durumla karşılaşan oldu mu ?
seddkilic05 Gltsrmys benimde öyle olmuştu canım hatta dedim bebek zayıflamış içerde korkma yani cihazdan😂
Gltsrmys seddkilic05 ay öyle mi diyosunuz canımı inanılmaz sıktım. 1 haftada kilo almayı bırak bi de zayıflamış bebek diye🙄😅