Adileeselvi Ayseeults Hamile değildim ama maalesef üç defa oldu tekrarladı hep şuan müdahale etmezler sanırım rahatsızlık veriyor mu şuan benim akıntı falan yoktu direk içerden sisiyordu
denizurgun İlk aylarımda olmuştu bide seneler önce ameliyat da olmuştum ben tekrarladı, gidecektim genel cerrahiye sonra müdahale etmezler diye düşündüm bi süre yan yatarak geçirdim sonra apsem patlatınca rahat ettim şuan bi sorun yok canım