Seloskoo7 canım kız olursa ben erkek olursa eşim koyacak öyle anlaştık doğmadan,sen kayınvalide ve kayınpederinizin adını koyar msnz demişsin ama herkes bebeğin adını onlar belirlicek sanmış,biz erkek olursa kayınbabamn adını koyacaz ama kız olursa ben karar vericem çünkü kayınvalidemin adı uygun deil eski isimlerden , güzel bir isim olsa koyardm ama nolcaktı sanki daha kıymetli olurdu bence bebiş😂😂☺️🤰