Bebekanneikiz Selam kızlar ben sezeryan ile ikiz doğum yapacağım ama çok korkuyorum sizce genel anestezi mi olmalıyım Spinal anestezi mi olmalıyım hangisi daha az acı verir doğumdan aşırı derecede korkuyorum ne yapmam gerekiyor bu korkuyu yenmem için
Neseeli Bebekanneikiz canım geçmiş olsun öncelikle.. eğer korkuyorsan bence genel anestezi al.. şahit olma gözünü açtığında her şey bitmiş olsun.. korkma ama bence korkacak bir şey yok defalarca anestezi aldım ben..
dilanayyildiz Bebekanneikiz bence anestezi doktorun herkesten iyi bilir o yüzden tamamen ona bırak canım sen ve bemişler için hangisi iyi olacaksa o olsun
Happybsrn Bebekanneikiz bnde genel istiyorum, inşallah doktor kabul eder diğer türlüsünü kalbim kaldırmaz panik biriyim 🥴🥴
Zeyzeyp Bebekanneikiz canm spinal oldum iyikide öyle olmuşum hiç panik yapmadım sadece tek korktm kesildiğini hissederm korkusuydu hiç bişy anlamadm sadece misal böle sanki çekiştirme gibi şeyler hissettim yani korkulacak gibi bişy değildi en azından çocuğumu hemen gördüm ten tene temas yaptılar sonuçta bir kere oluyor doğum o an sadece birkere özel bi an tamamen uyuyarak geçirmek istemedim Ayrıca doktorumda spinal seçmen iyi oldu genel anesteziye göre daha iyimiş ve daha az agrı oluyormuş kalıyormuş şimdi gene hamileyim gene spinal olucam
Bebekanneikiz Neseeli Bir yandan spiral istiyorum çünkü genelde uyandığın da direk ağrı hissediyorsun Spinal de birkaç saat uyuşukluk hala devam ettiği için ağrı hemen çekmiyorsun ama ameliyat anında tabii ki panik yapabilirim ondan korkuyorum
Neseeli Bebekanneikiz ben henüz doğum yapmadım canım.. senin gibi olan arkadaşım vardı korkuyordu genel anestezi aldı ondan biliyorum .
gulumse0611 Bebekanneikiz bnde ilkinde hissettim ondan şimdi ikincide çok korkuyorum ama spinal de istiyorum
Bebekanneikiz dilanayyildiz Tabii ki ora söyle ama hani hangisini istiyorsun diye sorarsa hangisini seçsem onu bilemiyorum
dilanayyildiz Bebekanneikiz yani ben kadın doğum hemşiresiyim sezeryanlara girip bebekle ilgilenirdim hiç genel yapalım diyen olmuyordu anestezi doktorlarından hatta genel isteyene bizim anestezi doktorlarımız spinal öneriyordu
Bebekanneikiz dilanayyildiz acaba spinal yapabilirmiyim onu düşünüyorum o an sakinlestirici veriyorlar mi
Nurcin dilanayyildiz bana da doktorum son ana kadar yalvardı:))) spinal yapalım diye .. Dedim bende o cesaret olsaydı normal dogururdum zaten 😅
Bebekanneikiz Happybsrn insallah canm genelden de uyandiktan sonrasi agrili olur diye korkuyorkm napcam bilmiyorum allah hepimizin yardımcısı olsun insallah kolay bir sekilde atlatiriz
dilanayyildiz Bebekanneikiz pofal isteyebilirsin Sedasyon yani spinallisin ama korkup heyecan yaparsan az bi uyku verebiliyorlar yine de bi danış
Bebekanneikiz Zeyzeyp canm bu Yorumlar beni rahatlatıyor gerçekten inşallah hepimiz kolay bir şekilde atlatırız ben de aslında çok Spinal istiyorum ama o an ne yaparım heyecan yapar mıyım ondan korkuyorum bakalım ne olacak
Beyzan738 Zeyzeyp spinal seçtiniz ve yaptniz.. canım spinal seçtikten sonra iğne belden vuruluyor ya aciyormu uyustrrken tamamen uyusuyormu
dilanayyildiz Nurcin bende kendim hep gördüğüm için olur da sezeryana uygun olursa bebişim pofal düşünüyorum heyecanlandığımda 😂
Zeyzeyp Bebekanneikiz ister istemez heyecan oluyor canm sonuçta Kesildiğini bilmek ama sonucunda hemen evladıını göreceksin o an ben gördüğümde heyecan meycn hicbişy kalmamıştı aglamıştım oğlumu görünce herşey bebişi görene kdr yani canm geciyor panik yapma korkma çocuğuna kavuşucan sonucunda sadece onu düşünerek karar vermelisin cnm sağlıklı birşekilde kucağına alman dileğiyle ❤️