Kızlar geçen sene m furo diye bir krem kullandım içindeki krem jel gibiydi şeffaf beyazdı bu yıl yine aldım ama aynısı değilmiş bildiğiniz beyaz krem bu meğersem bu kremin 3 çeşidi varmış bende şeffaf olanın kutusunu rengini hatırlamıyorum bu kremi kullanan var mı hangi rengi şeffaftı