Merhaba herkeze 31+5 haftalık ikiz bebek bekliyorum. Bir hafta once birden kaşıntım başladı ve kan tesleri yaptırdım. Alp(alkalen fosfataz) 212 çıktı ALP 90 çıktı her yerim kaşınıyor gece gunduz hiç durmadan ilaç verdiler ama bir çaresi yok korkuyorumda erken dogum olmasından. Benimle aynı durumu yaşayan varmı bir çaresini bulan 5 haftam kaldı doguma ama nasıl dayanıcam bilmiyorum.