Arkadaşlar merhaba ben ikinci aşılama tedavisine başlamıştım 5 gün ilacı kullanıp gittikten sonra doktorum bugun yumurta oluşmamış pek umut yok dedi pazartesi veya salı günü gel dedi böyle olup yumurtlama gören varmı ya da tekrar gitmelimiyim hastaneye