Zeyneb12 Kızlar merhaba doğum izni için ne yapmam gerekiyor sadece doktorun verdiği raporu idareye vermem yeterli oluyor mu
Zadekuzu Zeyneb12 evet calismaya devam etmek istiyorsanız ya da çalışmayacaksanız rapor almalısınız. İdarenize veriyorsunuz ve onlar sisteme işliyor canim.
Duygu388 aynn cnm bnde öle biliyorm gidiyosun o raporu iş yerine veriyosn iş yeri işliyo ayy 1 ayım kaldı 27 haftalık hamileyim allahım biran önce bnde çıksaydım hayırlısı ile iznime kafam rahat evimde o miss gibi ya