mira_elifada canm bende 6hafta+2 günlük hamileyim bendede geçen gün oldu çok az damla damla açık kahverengi leke Dr aradım normalde kırmızı pembe gelmedikçe problem olmaz diyolar ama yinede tedbir amaçlı bana bir iğne adı verdi proluton depot adında al yaptr bugün dedi yaptrdm şuan çok az ara ara gelio ama ben sorun olacağını düşünmüyorum,haftaya kontrolüm var kötü düşünüp bebişimi etkilemek istemem hakkımızda hayırlısı olsun inşallah