Şimdi 19 haftalık gebeyim gece tuvalete gittigimde kaşığımın agrısından kalkamadım idrar ve kültür verdim kültürde bakteri üremesi yok idrar da da sadece lökosit 25 diğer oranlar normal yassı epitel falan normal günlük su da 3 litre içiyorum ama kasık agrım devam ediyor böyle olduğunuz da doktorunuz ilaç mı yazmıştı yoksa suyla geçirmeye mi çalışmıştınız