Akduman41
Ada_kacira
Ben hamile olmadan önce koronayken ağır geçirdiğim için sabah akşam içmiştim. O zaman çok faydası olmuştu. Geçen hafta tekrar bir soğuk algınlığı geçirdim ve aşırı öksürüğüm vardı. Nette hamilelerin kullanabileceği yazısını görünce bir kaç gün düzenli şekilde kullandım yine. Ve hemen atlattım. Doktoruma da sormadım. Yine de sizi yanlış yönlendirmek istemiyorum 🙈 Allah korusun kötü biseye sebebiyet vermek istemem. Çok geçmiş olsun🌼