Gaaamzeee ben sağlık ocağına kontrole gidiyorum ordan veriyor süt fişi şuan sizin almanız gereken zaman tam olarak geçiyor bile bende 31 haftalık hamileyim almam gerekiyor ama sistemlerinde sıkıntı olduğu için alamıyorum. Belediye direkt vermez sağlık ocakları yönlendiriyor canım gidebilirsen git bir sor onlara.