zumrutkarhn_47 daha cok erken, anlıyorum o bunalmışlık hissini. Bende de var henüz 32+2’yim ama artık sıkılmış daralmış hissediyorum. Yine de asla erken dogmasını istemem, gününü beklesin en sağlıklı şekilde dünyaya gelsin. Zaman su gibi geçiyor, bizi zorluyor evet cok iyi anlıyorum seni ama bu haftada doğup küvözde kalma ihtimali var. Her gün süt sağıp hastaneye git gel yapmak, evladını kucağına bile alamadan bir camekan arkasından görmek fikri cok daha zor. O yüzden bol bol sabırla, dualarla kalan günlerinizi sağlıkla geçirirsiniz inşallah en hayırlı ikiniz için de en doğru zamanda gelir bebiş 🙏🏼🧡