nurunhayali bende öyle düşünüyorum normal ilişkiden farkı yok gibi ama eşim Bi deneyelim sonra yine olmadı tüp bebeğe geçeriz dedi tamam dedim acelem yok sonuçta herşeyin hayırlısı 2 buçuk senedir bekliyoruz biraz daha bekleriz Allah büyüktür rabbim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah sağ salim 💐💐